Bij dit reclamefilmpje ween je gegarandeerd tranen met tuiten

Terwijl de feestdagen met rasse schreden naderen, wordt het internet overspoeld met zeemzoete reclamefilmpjes. Zeker de nieuwste video van iFolor, een Zwiters merk dat fotoboeken maakt, laat weinig mensen onberoerd achter. 
door
Liesbeth
Leestijd 1 min.

In het filmpje zie je een oudere vrouw haar man, die worstelt met dementie, bezoeken in een rusthuis. Hij krijgt van haar een cadeau, en aan de hand van enkele flashbacks merk je dat hij zich enkele momenten kan herinneren. Het geschenk is namelijk een boek met foto's van hun eerste ontmoeting. Op deze manier willen de makers van de video aantonen dat je met eenvoudige foto's je herinneringen voor altijd in leven kunt houden.

De reclameboodschap duurt slechts 45 seconden en er wordt niets in gezegd. Toch zijn de emotionele gezichtsuitdrukkingen van de man en de vrouw voldoende een traan tevoorschijn te toveren in je ooghoek.