In deze webshop betaal je met Facebook-likes
Wanneer je een product hebt gekozen op de Like-Shop, dan dien je zelf een Facebookbericht te schrijven over het kledingstuk. Via de inlogfunctie kan je die vervolgens delen met je volgers op je eigen Facebookprofiel. Dat schrijft Nina.
Wie als eerste aan een bepaald aantal likes komt, krijgt het item toegestuurd. Je vrienden massaal aanzetten tot liken, is dus de boodschap. Het is dan ook Strellsons bedoeling dat kledingstukken viraal gaan doordat vrienden de post liken en delen.
Win-win
Voor het modemerk is het een manier om voor relatief weinig geld publiciteit te krijgen. Klanten, op hun beurt, kunnen zo gratis een item van het merk in huis halen: een win-winsituatie dus.
Terwijl broeken beginnen bij 80 likes, kan je een T-shirt al voor 50 likes op de kop tikken. Voor een jas of een kostuum dien je al snel tot 350 likes te verzamelen. Wie geïnteresseerd is, kan hier een kijkje nemen.
[gallery type="columns" ids="750575,750576"]