Selena Gomez is beste uithangbord voor grote merken
Wanneer grote merken via sociale media willen uitpakken met een nieuwe collectie is Selena Gomes het meest geschikte gezicht. Per bericht dat haar sponsors op Twitter, Facebook of Instagram plaatsen met de popdiva erbij, strijken ze onrechtstreeks elk 500.000 euro op.
door Tom Kostermans
Leestijd 1 min.
Gomez heeft op alle sociale media samen maar liefst 180 miljoen volgers. Per dag komen daar gemiddeld nog eens 200.000 nieuwe volgers bij. Dat bewijst een lijst van het databedrijf D'Marie Analytic.
Onlangs kreeg een Instagramfoto waarop de 23-jarige zangeres en actrice een flesje Coca Cola vasthoudt met een songtekst van haar opgedrukt meer dan 4 miljoen likes. Dat is een record. Gomez was onrechtstreeks ook de vorige recordhouder. Drie maanden geleden postte Justin Bieber in een nostalgische bui een foto van zichzelf en zijn ex Gomez, wat goed was voor 3,7 miljoen likes.
Foto AFP / K. Winter