Werken bij Telenet: «Tof om klanten goede oplossingen te kunnen voorstellen»

door
Stefan
Leestijd 1 min.

Wie? Maarten VanMarcke

Leeftijd? 29 jaar

Studies? Hoger middelbaar

Functie? Internal account manager medium & large enterprises

Bedrijf? Telenet

Wat houdt je job in?

“Ik help bestaande en nieuwe bedrijven bij het opstarten en beheren van hun Telenet-diensten. Zoeken ze nieuwe producten? Een betere oplossing? Ons team van een twaalftal internal account managers is het rechtstreekse aanspreekpunt voor onze klanten.”

Wat vind je het leukste aan je job?

“Ik vind het fijn om voor een gekende speler als Telenet te werken. We willen telkens de markt uitdagen met de beste en nieuwste producten. Hierdoor kan ik goede oplossingen aanbieden aan klanten. Ik heb bovendien een afwisselende en leuke job met een aantrekkelijk salaris en heel wat extralegale voordelen.”

Wat weten de mensen niet?

“Weinigen weten dat Telenet zoveel kansen geeft volgens capaciteiten. Diploma's zijn hierin minder belangrijk. Ikzelf heb geen diploma hoger onderwijs, maar krijg op basis van mijn prestaties en commerciële skills loonsopslag en carrièrekansen.”

Hoe kan je doorgroeien binnen Telenet?

“Je kunt hier vlot solliciteren voor andere interne functies met de steun van je directe leidinggevende. Ik zit na zes jaar al aan mijn vierde job.”

Deze testimonial wordt u aangeboden door Metro-partner Telenet.